#Zostań i trenuj w domu. Domowy trening motoryczny

Wszystkie rozgrywki – zarówno mecze i jak i treningi – zostały wstrzymane. Co więcej, w ogóle nie można nie można wychodzić z domu bez ważnego powodu. O formę można, a nawet trzeba, zadbać również w domu.

 

Najlepsze drużyny w okręgach na Dolnym Śląsku [TOP 10]

Oto Domowy Trening Motoryczny przygotowany przez Mariusza Miętkiewicza, trenera przygotowania motorycznego pracującym m.in. w Akademii Sląska Wrocław. Może on w dużym stopniu zaspokoić potrzeby motoryczne zawodników, tak by podtrzymać możliwie jak najdłużej efekty fizjologiczne dotychczasowych treningów.

 

Trening składa się z:

  • Rozgrzewki – Przygotowania Ruchowego (podniesienie temperatury/ mobilność/ aktywacje/ stretching dynamiczny/ pobudzenie nerwowo-mięśniowe)
  • Kształtowania mocy (plyometria/ wall drille)
  • Kompleksu treningu siły we wzorcach ruchowych
  • Kształtowania pojemności glikolitycznej w formie interwału siłowego
  • Kształtowania pojemności tlenowej w formie wysiłków o umiarkowanej intensywności

 

Do zrealizowania treningu potrzebne jest: trochę miejsca, kijek od miotły czy mopa, łóżko, krzesło.

 

Trening ten należy wykonywać 3x/tyg (w dni nietreningowe polecam: plany korekcyjne, inne aktywności, regeneracje)

 

Jest to pierwszy film treningowy, ale nie ostatni. Raz w tygodniu będziemy publikować nowy trening motoryczny dedykowany piłkarzom do realizacji w swoim domu.

 

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *