#Zostań i trenuj w domu. Domowy trening motoryczny [CZEŚĆ II]

Wszystkie rozgrywki – zarówno mecze i jak i treningi – zostały wstrzymane. Co więcej, w ogóle nie można nie można wychodzić z domu bez ważnego powodu. O formę można, a nawet trzeba, zadbać również w domu. Oto II część domowego treningu motorycznego.

 

Najlepsze drużyny w okręgach na Dolnym Śląsku [TOP 10]

Oto II część Domowego Treningu Motorycznego przygotowanego przez Mariusza Miętkiewicza, trenera przygotowania motorycznego pracującym m.in. w Akademii Sląska Wrocław. Może on w dużym stopniu zaspokoić potrzeby motoryczne zawodników, tak by podtrzymać możliwie jak najdłużej efekty fizjologiczne dotychczasowych treningów.

 

Trening składa się z

  • Kompleksowej Rozgrzewki
  • Akcentu mocy kończyn dolnych
  • Kształtowaniu szybkości (pojemności fosfagenowej)
  • Kształtowaniu siły
  • Pracy interwałowej
  • Podtrzymaniu pojemności tlenowej

 

A to wszystko – bez specjalistycznego sprzętu. Wystarczy: kij od miotył/mopa, 4 m kw., butelka wody, ścierka/koc i część łóżka.

Trening jest do wykonania 3-4 razy w tygodniu. Jest on dedykowany dla zawodników i zawodniczek od 12 roku życia.

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *