Miedź i Chrobry wśród najbardziej medialnych klubów I ligi

Miedź Legnica i Chrobry Głogów znalazły się w czołówce zestawienia najbardziej medialnych klubów I ligi, które przygotowało PRESS-SERVICE Monitoring Mediów.

 

Te kluby rządzą w sieci (RANKING KLUBÓW W INTERNECIE)

Pierwszoligowcy wrócą na boiska za tydzień, ale przez całą przerwę zimową nie brakowało informacji na temat zespołów z zaplecza ekstraklasy. PRESS-SERVICE Monitoring Mediów przygotował zestawienia najbardziej medialnych klubów, czyli tych, o których w styczniu pisano najczęściej.

 

Najwięcej publikacji, niemal pół tysiąca, ukazało się na temat Zawiszy Bydgoszcz. Drugie miejsce pod względem medialności zajął GKS Katowice, a trzecia była Miedź Legnica. W pierwszej piątce znalazło się jeszcze miejsce dla Zagłębia Sosnowiec i Chrobrego Głogów.

TOP 10 – najbardziej medialne drużyny I ligi w styczniu 2016 (prasa, wybrane serwisy internetowe)

 

Cztery jedenastki z Dolnego Śląska. Która najmocniejsza?

Jak widać, nasi pierwszoligowcy znaleźli się w czołówce, co nie może dziwić – sporo się działo w obu zespołach, zwłaszcza pod względem transferowym.

 

Co ciekawe, spore zainteresowanie medialne nie przełożyło się dla naszych klubów na wysokość ekwiwalentu reklamowego (ang. Advertising Value Equivalent), czyli tego, ile należałoby zapłacić za te same informacje, gdyby były reklamami w mediach.

 

Tutaj najwyższą wartość AVE miały materiały na temat GKS-u Katowice- ponad 2,81 mln zł. Barierę dwóch milionów przekroczyły jeszcze cztery kluby: Zagłębie Sosnowiec (2,50 mln zł), Zawisza Bydgoszcz (2,48 mln zł), Wiśle Płock (2,32 mln zł) oraz MKS Kluczbork (2,19 mln zł).

 

Badanie „Polska Piłka” to cykliczna analiza prowadzona przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”. Uwzględnia medialność klubów Ekstraklasy, I ligi oraz polskich piłkarzy występujących w Premier League, Primera Division, Ligue 1, Serie A i pierwszej Bundeslidze. Proces analizy obejmuje ponad 1100 tytułów prasowych i wybrane strony internetowe.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.