Śląsk Wrocław i Miedź Legnica najbardziej medialne

Śląsk Wrocław wśród drużyn Lotto Ekstraklasy, a Miedź Legnica wśród pierwszoligowców – dwie nasze drużny w czołówce najbardziej medialnych klubów w marcu w badaniu „Polska Piłka” przygotowanym przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”.

 

Zagłębie pod kreską. Musi wygrać derby i liczyć na cud [SONDA]

2858 publikacji i 4. miejsce w rankingu medialności – oto wynik Śląska Wrocław za marzec. Wynik bardzo dobry, choć trzeba pamiętać, że tzw. medialność, to również teksty negatywne. Np. przez ostatnie miesiące bardzo wysoko była w nim krakowska Wisła, ale nie ze względu na wyniki, ale głównie z powodu perturbacji właścicielskich.

 

Co nie zmienia faktu, że WKS jest w czołówce klubów, o który się mówi i pisze. Na prowadzeniu ponownie Legia Warszawa, która po odpadnięciu z europejskich pucharów odnotowała mniejsze zainteresowanie medialne, ale w kraju wciąż jest ono największe. Drugi jest Lech Poznań, który ostatni raz był lepszy od od Legii we wrześniu 2015 r. Na trzecim miejscu w rankingu znalazła się Wisła Kraków.

 

Rewolucja w piłce młodzieżowej. Oto najważniejsze zmiany

W Nice 1. Lidze najwyżej sklasyfikowaną drużyną został Górnik Zabrze. Zabrzanie po raz kolejny uplasowali się na szczycie zestawienia, jednak ich przewaga była mniej wyraźna niż w poprzednich miesiącach. Wysokie, 5. miejsce zajęła Miedź Legnica – 725 publikacji.


„Polska Piłka” to cykliczna analiza prowadzona przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”. Badanie uwzględnia medialność klubów Ekstraklasy, 1. ligi oraz polskich piłkarzy występujących w Premier League, Primera Division, Ligue 1, Serie A i pierwszej Bundeslidze. Proces analizy obejmuje ponad 1100 tytułów prasowych i wybrane strony internetowe. Ponadto „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” sprawdza popularność klubów Ekstraklasy w mediach społecznościowych (Facebook.com, Twitter.com, Youtube.com).

 

źródło: PRESS-SERVICE Monitoring Mediów

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.